mandag 19. september 2011

Observasjoner fra Cafe' bordet..

Sted: Østfoldhallen
Klokka: 13.30
Oppdrag: altfor sen lunsj..

Bord 1: mitt bord! Tallerken med grovt stort rundtstykke, kokt skinke, en agurkskive, et blad 'vassent' salatblad, og smøret er skrapet bort med en kniv , og gjemt inne i servietten! I glasset er det cola Zero!

Bord 2: To kraftige damer rundt 40 år, snakker om barnefødsler. To loffeskiver med reker og majones. Ekstra dressing i en egen skål. Vanlig cola på flaske, og skolebrødet venter på tur etter rekesmørbrød. De snakker om hvor vanskelig det er med vekten etter at man har fått barn.. Tror barna dems er store!

Bord 3: 4 pensjonister! Napolenskake og kaffe! Gleder meg til jeg blir pensjonist!!

Bord 4: 2 ungjenter. Ferdig tidlig på skolen?? Hamburger med pommes frites! Trenger jeg å si mer!??

Husk at hva du spiser påvirker deg på mange måter..
Hva spiser du når du spiser ute!?

Selvom man stopper på en bensinstasjon kan man velge sunnere alternativer!
Forslag til hva man kan velge kommer senere!
Nå skal jeg til kassen og kjøpe meg kaffe!
( ikke napoleonskake... Det får vente til jeg blir pensjonist ;-) )

Ha en flott dag!!

Marianne

4 kommentarer:

  1. Hei Marianne... :-) Flott å se at du ikke ligger på latsiden og depper!!!!! Og husk at du kan unne deg litt kake...., bare du venter til lørda´n:-) Klem fra mari

    SvarSlett
  2. Depping bruker vi ikke energi på!
    Som jeg skrev i mitt forige innlegg bestemmer man selv hva man skal la seg påvirkes av. Jeg velger lykke!! ( og kake på lørdag ;-) )

    SvarSlett
  3. hehe standar oppservasjon det der......

    jeg velger alltid kaffe,pepsi max elelr te når jeg er ute-matpakke er alltid med. hvis jeg har handlet ute for å spise blir det alltid en boks cherrytomater,en pakke skinke, en frukt og en liten neve mandler elelr annen nøtter

    (o=

    SvarSlett