søndag 18. september 2011

En god sirkel!

Drar frem en gammel blogg, og tenkte jeg skulle vekke den til liv igjen..
Til dere som har lest her tidligere; Alle gamle innlegg er fjernet, og ny inspirasjon er igang.

Hva inspirerer deg? Jeg blir faktisk inspirert av andre mennesker som er inspirerte. Hvis folk kan bli inspirert av meg, kan jeg insprireres av dem igjen..

DA VI HAR EN KJEMPE GOD SIRKEL!

Har du tenk på at du blir påvirket av mange ting? Det som kanskje påvirker oss mest er andre mennesker.
Omgir du deg med positive mennesker? Det gjør jeg!
Man kan selv velge hvem man skal la seg påvirke av , og ikke..
Jeg har selv tatt en viktig avgjørelse på den fronten, og jeg har ikke angret et sekund!

Alle kjenner vi kanskje et menneske som er nagativ til det meste.
'Ingenting er bra nok.. De vet alltid om noe som er bedre'

På den andre siden kjenner du kanskje noen som alltid har et smil på lur, og som får deg til å smile tilbake!

Disse menneskene skal du omgi deg med!

Ikke bruk masse tid på ting, eller mennesker som suger energi ut av deg!
Gjør det motasatte!!

Finn ut hva som gir deg energi, og oppsøk dette så ofte du kan!

Det er nemlig slik man blir et menneske proppet ful av energi!!!

Vi er alle vår egen lykkesmed! Ta ansvar, og smi i vei!!

Smil, og masse energi kommer din vei fra meg

10 kommentarer:

  1. Det var jaggu på tide å blåse liv i bloggen igjen! Forventer masse spennende om kosthold og trening; gleder meg! Tar imot all den positive energien jeg kan og returnerer i bøtter og spann! Fortsatt gog søndag! Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Lover å bli flinkere, Sissel!
    jeg har jo masse på hjertet, så hvorfor ikke få det ut her også?

    Takk for bøtter og spann med energi!
    Slik kan positive damer som deg, dele ut!!

    SvarSlett
  3. ja denne har vært `død` lenge.. flott at du gir den et friskt pust igjen (o;

    er så enig i det...glade mennesker gir energi og humør !

    SvarSlett
  4. MUM er din største fan :-)

    Hilsen mora di...........

    SvarSlett
  5. Du har fans i Tigerstaden også ! Lykke til både her og der ! Hilsen ( anonym) tante på Kjelsås

    SvarSlett
  6. Carina-> Får prøve å bli flinkere denne gangen, med skrivingen!

    MUN & tante AB-> Tuuusen takk for at dere er fans! hehe.. Jeg digger dere også!!

    SvarSlett
  7. Yey for blogging!! Du er MIN inspirajon :D

    SvarSlett
  8. Melder meg inn i fangruppa fra Tigerstaden! Hilsen den eldste lillebroren din :)

    SvarSlett
  9. Jeg er allerede en fan, men det vet du jo. Blir flott å følge med her. Trenger alle tips og råd jeg kan få vettu ;)
    Stor klem fra Tonja

    SvarSlett
  10. Takk for det!!
    Skal prøve å holde det gående denne gangen ;-)

    SvarSlett